Reklamacja towaru
Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem? To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji. Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
Uszkodzenie w trakcie transportu |
Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera!
|
Wady wykryte podczas użytkowania |
|
Towar niezgodny z zamówieniem |
Skontaktuj się z działem reklamacji: + 48 61 873 16 59, reklamacje@elmet.com.pl |
Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go bez problemu zwrócić w ciągu 30 dni od zakupu bez podawania przyczyny!
- Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
- Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Uwaga – nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
- Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
- Skontaktuj się z nami, jeżeli interesuje Cię wymiana produktu na inny z naszej oferty.
- Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczny kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep!
- Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika, poza śladami wynikającymi ze zwykłego zarządu.
Zwrot towaru jest bardzo prosty! Wystarczy poświęcić kilka minut.
- Wypełnij formularz zwrotu. Oczekuj potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z naszej strony!
- Solidnie zapakuj zwracane produkty. Do paczki dołącz kartkę z imieniem i nazwiskiem oraz numerem zamówienia lub faktury.
- Wyślij paczkę dowolną formą przesyłki na adres: SKLEP INTERNETOWY ELMET, ul. Jaryszki 7, 62-023 Gądki.
- Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki ze zwracanymi produktami do naszej siedziby.